13 November, fast det står om två dagar;)

Hej:)
Igår så fickade vi med Viktoria och Li, sen kom Kim och Natta det var jättetrevligt :) Sen följde Viktoria med mig och syrran hem, för hon skulle rida igen i min grupp. Åhh jag fick Cesar nu för han skulle sättas igång nu igen, och jag var den första som fick rida honom på lektion efter dethär upperhållet också :D Det gick jättebra, han var jääätte fin, det var såå kul. Fast han var ju förstås lite busig, men det är ju förstårligt han tyckte ju att det var kul. Viktoria skulle rida Ayla men hon ville inte ha henne så hon fick byta till Isabella, det gick jättebra för dom, Viktoria var jätteduktig:D Jenny red chiko i gruppen innan och han var också jättefin:D Nästa vecka kommer jag få byta häst igen haha jag har bytit häst 8 gånger i rad tror jag, men det är kul. Men nästa gång ska alla byta för vi ska få utmanarhästar,  det ska bli spännande. hehe aja det får ni veta nästa onsdag;)


Cesar<3 :)

Idag var det mässa i skolan, det gick väll sådär men ingen verkar lixom vara intresserad av vad dom ska välja, sen var jag helt borta under hela skolan känndes det som, men får hoppas att det blir bättre im. Sen så frågade Hanna om igår om vi skulle kunna tänka oss att rida Solo för hon hade inte tid, och det var självklart att vi ville det, så jag skulle rida honnom idag och Jenny ska göra det im. Solo är en travare så det var jättespännande att rida Solo och det gick jättebra, han var såå härlig, han brukar kunna vara jättepigg, men han var ganska lugn med mig. Han sparkade bara bakut en gång när vi skulle galoppera i hans svåra varv, men det var svårt för han så han försökte skojja bort det känndes det som. Fast i andra galoppen gick det bra:) Mamma hade ju lämnat in min dator, men dom hittade inget fel på den men han hjälpte till att uppdatera virusprogramet osv. Fast när jag kom hem fungerade det ändå inte:/ Kanske får lämna in den im, eller åtminstånde prata med dom, fast det får mamma göra. Aja ska duscha och fixa mig för läggdax;) hehe hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0