Det var väll på tiden skulle man kunna säga;)

Så ja det var länge sen;) Jag har inte haft internet på ett tag sen har jag inte orkat blogga och så.. haha .. Men det har inte hänt så mkt förutom att jag flög av Solo en gång när jag red han haha.. Men det gick bra. Idag har jag tittat på Viktoria som red på Sorf, guud vad duktig hon var hon red Candy det så jättebra ut :D<3 Sen har jag och syrran ridigt idag, vi tränade för julklappshoppningen och det gick jättebra för taipan taggade till jättemycket han tyckte att det var kul, men jag tror jan kommer tycka om att vara på Sorf hehe;)

Sen ska jag vara med på en dressyrkurs:D det ska bli jättekul, jag valde att rida Cesar fast han var troligen upptagen och då visste jag inte vilken jag ville ha men då tyckte kick (ridläraren) att jag skulle rida Candy och då tycket jag att det var en bra idé, så det blir troligen henne jag ska rida:) Men var så dyrt att vara med två dagar så jag valde att bara vara med en dag, fast om det skulle vara jättekul och jag känner att jag vill vara med nästa dag också så kan jag fråga då om det finns plats för nästa dag;) Men det kostar ju 400 kr per dag, men om jag känner att jag har råd så,, hehe..  Fast det är bra är att vi max kommer vara 6 st i varje grupp då kanske man lär sig något får man juh hoppas;) haha .. aja nu ska jag sova, men jag har tagit jättefina bilder med min kamera så jag kanske kommer lägga upp några snart så ni få se dom.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0