Ja Lördagen var rolig:)

oj nu har jag mycket att berätta jag har juh inte skrivit på ett tag. I lördags så var jag ledig och fick första sovmorgonen på 12 dagar;) Så det var rätt häligt, fast jag kunnde bara sova till 10.00, lite tråkigt. Men jag gick upp och tittade lite på tv och så. Sen körde mamma mig till stallet och då mockade jag 3 boxar sen red jag både Doris och Taipan, det gick jättebra att rida Doris hon var så fin fast lite busig i ena galoppen men det får man ta när det gäller doran;) Det gick ganska bra med Taipan fast han har blivigt svår att få i form nu på senaste fast han är ju såå pigg, kasnske ska rida på kandaret idag så han blir fin i formen:) Han går ju mycket bättre med det för han är van vid det sen han stod på K1 ;) Men aja tillbaka till där jag var, när jag cyklade hem (tog med cykeln på bilden) så fick jag en macka som syrran tog med hem från hennes jobb:D Den var good:) Sen började vi fixa oss för vi skulle till Lis 18årsfest:) Det blev jättetrevligt där, sen skulle dom ut på hotellet så då väntade vi på dom på kebaben det blev också trevligt, vi träffade Isa där så vi pratade mycket med henne. Sen när Li kom ut från hotellet gick vi med henne till bagaren, så det var med andra ord en trevlig kväll, fast det blev sent vi kom hem vid 4tiden.

Sen på söndagen blev det en slödag, först gick vi upp vid 12.00 Li sov hos oss dagen innan så vi åt frukost allesammans, sen när Li åkte hem åkte jag och syrran med Mamma till dansen, för hon hade dansavslutning. Dom är så duktiga :) Men Sen cyklade jag och syrran till stallet, sen när vi hade ridit så cyklade vi hem och tittade på tv och åt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0