haha förvånad?

Ja man slutar aldrig att förvånas över hur människor reagerar och fungerar
Det är svårt att veta vilka människor man kan lita på
Vänner man vet stannar vad som än händer är sällsynta
Ibland undrar man om alla människor är så
Svåra och opålitliga?
Iblad undrar jag om det bara är Salafolket som kan bete sig hur som hälst
men ändå ha kvar alla vänner, alla lossas som ingenting har hänt,
eller är det så över allt?
Jag försöker se possitivt i alla människor
Det kanske är därför man blir så förvånad varje gång?
Jag har två vänner som jag vet att jag kan lita på vad som än skulle hända
som sagt sådana vänner är SÄLLSYNTA! Men dessa två vänner jag pratar om
Det är något alldeles specielt med dem
Jag kommer inte släppa taget om dem
Jag älskar dem, JENNY och VIKTORIA ni är dem bästa.
En mening med att jag flyttade till Sala var nog för att jag skulle träffa Viktoria<3
Så bra vän! <3

Jag älskar såklart flera av mina vänner, ni vet vilka ni är <33




Jag var bara tvungen att skriva lite vad jag kännde, har blivit lite besviken men det har ni nog redan fattat;) haha.. Men nu ska jag väll lägga allt bakom mig. Idag har jag jobbat, då frågade Eva mig om hon kunnde ringa in mig om det skulle bahöva hjälp någon dag, jag bara Ja självkart! med ett big smile on my face;) hahah

Sen red jag min pigga älskling, Taipan :) Sen tittade jag på idol åh jah! Kevin och Alice är i final. Men jag vet att Robin och Alice är kära i varandra, haha man märker det på dem, om några veckor kommer det att stå på löpet "Det nya IDOLPARET, Alice och Robin" eller något sånt;) vänta bara, hhaaha Men nu ska jag gå ner och göra vatten med Jenny alltså i bubbelmaskinen;) haha ha det bra, ha det bäst hejsvejs;)

Kommentarer
Postat av: vickaan

awi, love to u <3

2008-12-07 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0