Snart är det JUL och jag är glad:D

Ja du nu är det inte långt kvar till jul och här ligger jag i sängen on halvslummrar, haha.. Nej men jag måste snart sova för det är ju jobb i helgenv ;) Men idag har varit en bra dag, jag har kommit på vad jag ska ge syrran i julklapp sen. Sen har jag varit och fikat med det bästa<3(Viktoria, Jenny, Kim, Lisa, Natta, Evve och Sandra) heehe.. Det var så trevligt. Fast allra först så var vi i kyrkan och hade någon form av julavslutning. När jag kom hem softade vi ett tag sen vid femtiden åkte vi och red :) Det gick bra.. Men avist ja jag gick ut med roffe också.

Men nu är iaf nyår planerat, det ska bli kul, jag trode inte att det skulle finnas något att göra då för det känns som att alla ska åka till sälen, men nej då nu blir det fest och grejer, ser fram mot det:D men nu ska jag vell snockla kanske;) hehe
pusshej! (:


DENNE BILD TOG JAG EN SOLIG SOMMARDAG NÄR JAG VAR UTE OCH GICK MED ROFFE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0