jaha klockan är 23.23;)

Igår skulle jag, Jenny och Viktoria åka till Västerås, fast vägen dit var juh ibte pikrak så att säga;) Jag fick sluta då jag behövde för att vi skulle hinna med tåget. Men Jenny tappade bort Marias nycklar så en annan tjej måste komma och låsa upp så att Jenny kunnde hämta sin jacka, men hon kom aldrig, så jag och Viktoria åkte då vi skulle, sen kom Jenny 1 timme senare. Men det gick bra ändå vi hittade julklappar till många. Så det var kul :) Sen när vi skulle hem så var vi tvungna att vänta en timme men inte nog med det tåget var försenat en halvtimme på grund av något polisingripande någon stans, läskigt:S men det var trevligt att prata lite med Jenny och Viktoria:D Sen måste jag berätta om några invandrare som försökte ragga på oss, haha. Dom var två stycken som typ cirkulerade runt oss. Sen skulle Viktoria handla en tidning, då så hejjade en av dom på henne men hon bara ignorerade dom. Sen så gick dom förbi oss en gång när dom hade cirkulerat omkring oss, då sa den ena "ååh fiina flickor" vi bara satt tysta. Dom var knäppa hehehehe. Men sen när vi kom hem åt vi, sen åkte jag och syrran och mockade men när vi kom hem så duschade vi och sedan låg vi och prata länge, det är ALLTID så trevligt med Viktoria, åhh vad jag älskar det<333

Idag har det inte hänt så mycket, först gick jag till schelins och pratade lite med dom om jag ska extrajobba där och så. Det gick ganska bra hoppas jag;) Sen jobbade jag på silver lite längre än vad jag skulle, för dom behövde lite mer hjälp :) Sen efter det så cyklade vi till stallet i regnet, för mamma kunde inte skutsa oss. Man vart blöt men det gick bra ända. Jag red doris idag det gick gasnka bra, med jag ska rida henne på torsdag så det ska bli kul:D Men nu ska jag sova klockan är ju trots allt 23.23;) Godnatt

Jag hinner inte ladda upp en bild för det tar sån tid nu för tiden men det få jag väll göra im;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0