Vad ska det vara för rubrik idag då?

Igår så red jag på sorf, det gick bra fast hon var lite anorlunda för att hon har fått så dåligt självförtroende:/ men hon är ju så ung, så då går väll hennes självflörtroende upp och ner;/ men hon är trevlig att rida. Efter sorf så sulle vi till Akropolis för vi skulle fira Li som fyllde 18 år:) äntligen för henne;)<3 Det var jättetrevligt:D Sen följde Viktoria med oss hem och sov hos oss. Det var trevligt som vanligt :) <3

Idag har jag jobbat, det gick bra det, dom frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba på lucialördagen, så det ska jag tacka ja till:D Men när jag kom hem åt jag lite sen bar det av till stallet,  det var jätteroligt att rida Doris idag, hon var sååå busig. hon stegrade/bockade när jag skulle galopera, hehe men det gick jättebra efter ett tag:D Jag är jättenöjd över hur jag red henne. Sen red jenny Taipan han och han var också busig, han sparkade två bakuter på rad, hehe han var sååå gullig:D Älskar dom hästarna<3 Men nu ska jag duscha jag jobbar juh im. Fast jenny har det skönt hon är juh ledig;) Hoppas hon får en bra dag im då, så hon är på bra humör. Men det kommer hon nog att vara för hon får ju soooooova;) hehe. Men ha det så bra, pusshej;)


  Ja det var på P&L och  jag var ganska brun iaf, vill ha tillbaka den färgen, det är iaf något;) Saknar sommar så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0