Saknart sååå! ;)

Hahah nu sitter jag och tänker på när vi var på rhodos och träffade Arash, Vi var på bargatan de en inkastare säger till oss att Arash var där inne, då tänkte vi "ja det var ju ett annat sätt locka folk" men nej där stod han Arash, haha vi gick in och hälsade på han sen efter ett tag träffade vi han igen när han kom och satt sig vid ett bord där jag och Jenny satt, och så började vi prata om allt möjligt, hehe ja det var jättetrevligt, sen dagen efter kom han och tog i hand med mig och Jenny haha stolt.



Sen träffade vi big brotherdennis, haha han var inkastare till en klubb på bargatan, så vi gick fram och hälsade på han (då visste vi inte att det var han) Jag kännde dock igen han sen när vi skakade hand och han sa Dennis, då visste jag att det var han, fast han hade inget hår längre, i big brotherhuset hade han rastaflätor, hehe han var också jättetrevlig vi pratade juh ett tag;) hehe



haha var bara tvunget att berätta för jag kom och tänka på det när vi tittade på Heartbreak Hotel då dom träffade jill jonsson i slutet;) hahah

Men gud vad jag saknar Rhodos, träffade så sjukt trevliga människor, man hade såååå roligt. tänk er själva, först solar man och badar på dagarna, sen vid 5tiden går man upp och fixar sig, sen äter man sen drar man in till bargatan;) hehe ja ja kul var det. Vill åka utomlans.. hehe men men nu ska jag kanske spela spel eller om ingen vill får jag väll sova;) ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Nikita

du vet Dennis ärger ju tiger tiger ;D han var inte inkastare :D

2009-01-18 @ 03:41:24
URL: http://fiideliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0